Liczba wyświetleń

czwartek, 14 lutego 2013

Szablony

Wiem, wiem. Spóźniłam się z ich dodaniem niestety byłam lekko zajęta. Szablony nie są idealne, świetne. Są nijakie. Gdy próbowałam zrobić coś na zamówienie stałam pod presją i po prostu bałam się że się nie spodobają. To pewnie dlatego są tak beznadziejne. Przepraszam Adę (jej blog) dla której owe prototypy zrobiłam. Mam nadzieję że choć troszkę Ci się podobają. Jeśli nie, wybacz. Nie wyszły mi.





Postaram się jeszcze coś wykombinować jednak niezwykle ciężko było mi znaleźć zdjęcia Lou i Hazzy w garniturach gdzie jeszcze tło pasuje a dodatkowo stoją sami :\ Może coś ci się spodobało i ustawisz to jako zdjęcie główne, nie wiem. Jeśli coś jeszcze stworzę dodam to na pewno. Aha i jeśli masz/wiesz gdzie znaleźć ich zdjęcia w garniturach daj znać :) Będzie mi wtedy o wiele łatwiej coś przygotować.

Teraz parę szablonów które robiłam od tak sobie. Na nowe blogi lub po prostu z nudów :) 










Rozdział niestety nie pojawi się dzisiaj ._. Wczoraj byłam na basenie, dziś uzupełniałam zaległości i kompletnie nie miałam czasu na pisanie. Jeszcze te Walentynki i akcja a Twitterze. Mam nadzieję że mi wybaczycie :) Postaram się aby na jutro był już gotowy :) Buziaki, Aga - @stylesplanetx xxx

Wesołych Walentynek, nie martwcie się jeśli jesteście same, ja tu jestem z Wami :D
Taka mała gra na osłodę ;')


'One Valentine's Day me and Harry went on date at my house. We ended up kisssing.' Wow, to najprawdziwsza prawda xD Napiszcie w komentarzach co Wam wyszło ;)



3 komentarze:

  1. świetne są :) Ale byłoby lepiej, gdybyś pod danym szablonem napisała pobierz xd :) Tak szablony są świetne ;p Bardzo mi się podobają ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na inne rozdziały :)
    Zapraszam :wildworld69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. On Valentine's Day me and Harry went on a date in Paris. We ended up getting engaged. uuu :D

    OdpowiedzUsuń