Liczba wyświetleń

czwartek, 14 lutego 2013

Liebster Award 4

Nadrabiam zaległości z Liebster Award :D Z tego co udało mi się dowiedzieć dostałam jeszcze trzy nominacje (jeśli o jakiejś zapomniałam przepraszam bardzo, jednak troszkę się pogubiłam). Dziękuję za nie serdecznie! Nie wiem co mogłabym jeszcze powiedzieć także przejdę do pytań i odpowiedzi :)

Nominację dostałam od autorek blogów:

http://justletmebeee.blogspot.com/ 
http://iwillneverforgetthe1d.blogspot.com/
* http://larrylovee.blogspot.com/

Zestaw pytań i odpowiedzi numer jeden:

1.Dlaczego zacząłeś/ełaś pisać bloga?

Zobaczyłam że innym dziewczynom sprawia to wiele frajdy i pomyślałam dlaczego mi by nie miało.

2.Dlaczego właśnie o tej tematyce?

Sama chciałabym przeżyć podobną historię i w sumie opisuję tutaj moje marzenia.

3.Twój idol/ka?

One Direction, Ed Sheeran, Selena Gomez, Cher Lloyd, Demi Lovato, Conor Maynard i wiele, wiele innych.

4.Ulubiona piosenka.

To się często zmienia ale obecnie Icona Pop - I love it.

5.Ulubiony kolor.

Niebieski, fioletowy i czarny.

6.Jakie jest Twoje największe marzenie?

Spotkać 1D, wyjechać do Anglii, żeby rodzice byli ze mnie dumni.

7.Gdybyś mógłbyć/abyć zwierzęciem, jakim byś był/a?

Kotem!

8.Gdybyś musiał/a wybrać, wolałbyś/abyś być szczęśliwa, ale biedna, czy bogata, ale bez szczęścia?

Szczęśliwa ale biedna.

9.Chciałabyś zmienić coś w swoim życiu?

Chciałabym być troszkę starsza i mieszkać w Anglii.

10.Angielski, czy Niemiecki?

Angielski bo bardziej popularny, ale niemiecki bo łatwiej mi idzie nauka.

11.Opisz się w 3 słowach.

Dziwna, zabawna, wierna.

Zestaw pytań i odpowiedzi numer dwa:


1) Co skłoniło Cię do pisania bloga?

Było, patrz wyżej.

2) Twój ulubiony zespół muzyczny?

One Direction.

3) Czy gdybyś chci
ała pojechać na koncert swojego ulubionego zespołu i miałabyś takie możliwości , potrafiłabyś/potrafiłbyś trzymać to w tajemnicy>

Tak.

4)Gdybyś mógł/mogła zabrać a bezludną  wyspę 3 rzeczy co to by było?

Harry'ego Styles'a, żelki i kakao.

5)Tolerujesz osoby o ciekawej orientacji seksualnej?

Tak.

6) Masz jakiegoś pupila? Jak tak to jakiego ? I jak się wabi ?

Nie.

7)Jaki masz ulubiony kolor?

Było, patrz wyżej.

8) Stawiasz na dres czy elegancję?

Na wygodę.

9)Palisz papierosy?

Nie.

10) Najprzystojniejszy twoim zdaniem  wokalista z zespołu 1D?

Zayn.


Zestaw pytań i odpowiedzi numer trzy:



1.Dlaczego założyłaś/eś bloga?
Było, patrz wyżej.

2.Czym się inspirowałaś/eś?
Było, patrz wyżej.

3.Opisz sb w dwóch-trzech zdaniach.
Zwariowana dziewczyna z mnóstwem pomysłów. Silna ale i wrażliwa, odważa ale i nieśmiała. Potrafiąca rozweselić każdego komu jest smutno.

4.Co jest Twoim marzeniem?
Było, patrz wyżej.

5.Ulubiony zespół, artysta/stka? 
Bylo, patrz wyżej.

6.Twój idol i dlaczego go podziwiasz? 
One Direction. Za to że nikogo nie udają, że są sobą. Za to że kochają to co robią a przy tym są normalnymi nastolatkami.

7.Twoje hobby.
Pisanie, czytanie, słuchanie muzyki, eksperymentowanie na photoscape.

8.Z czym Ci się kojarzy róża? 
Czerwony kolor, kolce, nie pachnie.

9.Gdzie spędziłabyś/byś wymarzone wakacje? 
Na Karaibach, Hawajach lub w Anglii.

10.Gdybyś stał/a się sławny/a, co by było twoim pierwszym dokonaniem? 
Legalizacja związków homoseksualnych.

Dziękuję za każdą nominację z całego serca! Pozdrawiam, Aga xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz