Liczba wyświetleń

sobota, 29 grudnia 2012

WAŻNE

Hej, pomyślałam sobie żeby zacząć hobbystycznie robić 'szablony' na blogi. Może nie są one jakieś świetne, cudowne itp., ale są. Jeśli komuś się spodobały i chce abym specjalnie dla niego takie zrobiła niech się do mnie zgłosi. W stronie 'O mnie' jest do mnie kontakt. Może być przez gg, Twitter'a, ask'a lub nawet tutaj w komentarzu. Musicie po prostu dać link do swojego bloga (ja odszukam bohaterów i wykonam szablon), lub wysłać mi ich zdjęcia na e-mail'a (agatusia1205@gazeta.pl). Jeśli macie jakieś szczególne uwagi co do wyglądu owego szablonu lub tego co ma się na nim znajdować proszę również mi je objaśnić. Jeśli nie, ja zrobię parę propozycji a Wy wybierzecie tą która najbardziej się Wam podoba, okej? :) Dodaję parę moich już wykonanych szablonów, kolaży. Są one w większości z bohaterami moich blogów ale to tylko taka jakby cząstka tego co umiem. Śmiało piszcie, ja nie gryzę ;)




































Rozdział dziś lub jutro :) 

Śmiało piszcie, będę bardzo szczęśliwa jeśli będziecie chcieli abym zrobiła dla Was jakiś szablon :) Możecie również napisać jakiego stylu ma być (z wymienionych wyżej).

Buziaki xx

4 komentarze:

  1. Niedawno znalazłam twojego bloga. Świetnie piszesz i na dodatek robisz szablony ;0 .Bardzo mi się podobają widać że jesteś utalentowaną osobą :) Czekam na kolejne ciekawe szablony^^
    Dwa pytania:
    Mogłabyś dodać instrukcję jak dodawać szablony?
    W jakim programie je robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię je w Photoscape. Nie wiem jak Ci to wytłumaczyć. Po prostu wchodzę w 'Strony' układam jakoś zdjęcia a następnie wchodzę w 'Edytor' no i jakoś bajeruje no i wychodzi xD Jeśli chcesz mogę dla Ciebie zrobić szablon. Tylko daj znać ;)
      ~Aga x

      Usuń
    2. Pewnie że dam znać! Za niedługo rozpoczynam nowego bloga więc jakiś ciekawy szablon na pewno się przyda :)

      Usuń
  2. Mam prośbę, chodzi mi o szablon. Byłabyś tak miła i mi jakiś zrobiła?
    Konkretniej intersuje mnie, żeby było na nim 1d i dwa inne zdjęcia.
    A mianowicie: http://25.media.tumblr.com/1ebc499db12f37ce1220506ec0f4dccf/tumblr_mgf907f9Aa1ql1ipdo1_500.jpg
    oraz
    http://25.media.tumblr.com/e5812f3c53814004271aac01758908b0/tumblr_mgf90yeT4D1ql1ipdo1_250.jpg
    chyba że znajdziesz inną blondynkę hahahha :D
    z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń