Liczba wyświetleń

sobota, 29 grudnia 2012

Liebster Award 3

Heh, kolejna nominacja. Jestem tak szczęśliwa że aż brak mi słów :D Nie spodziewałam się tak dużego zainteresowania moim blogiem...
Bez dłuższego przynudzania; nominację dostałam od Wiktorii, autorki bloga: http://your-perfect-to-me-opowiastki.blogspot.com/

Pytania + moje odpowiedzi :)

1.Jak masz na imię?
Agata :)

2.Ile masz lat?

13.

3.Ulubiony kolor?
Fioletowy i niebieski.

4. Należysz do jakiegoś fandomu?
Dużo ich. Najważniejszy Directioner, Sheerenator i Lovatic. Potem Selenator, Arianator, Swiftie, Mayniac, Mixer i Smiler :>

5.Co dostałaś pod choinkę?
Dwie bluzki, dwie pary leginsów, Conversy, koszulę, podkolanówki, dużo swetrów, Yearbook 1D, trzy książki, kasę i słodycze ;)

6.Do której klasy chodzisz?
1 gim.

7.Ile masz wzrostu?
Pfff.... Ostatni raz się mierzyłam i miałam 1,63 a teraz to nie wiem xD

8.Masz rodzeństwo?
Mam, młodszego o trzy lata brata.

9.Ulubiona piosenka?
Często się to zmienia ale obecnie Taylor Swift - 'I Knew You Were Trouble', Linkin Park - 'Lost In Echo' i Darin - 'Can't Stop Love' :)

10.Jaki masz kolor włosów ?
Brąz.

11.Ulubiony zespół?
One Direction ;3


Komentujcie rozdział 11 :) Kolejna notka w poniedziałek :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz