Liczba wyświetleń

piątek, 14 grudnia 2012

Liebster Award 2

Chciałam odpowiedzieć na pytania Liebster Award pod poprzednim rozdziałem niestety (jak to ja) zapomniałam  tym (!) A nie chciałam tego mieszać i dodawać tam więc postanowiłam zrobić szybką i krótką notkę w której zawrę nominacje ;)

A więc nominacje dostałam od autorek bloga 'Can't say no' a konkretniej: http://cantsayno1d.blogspot.com/


Ogromnie dziękuje za kolejną nominację, jestem dumna z siebie jak i cieszę się że komuś się podobają te moje 'wypociny' ;3


Pytania + moje odpowiedzi :)

1. Ulubiony aktor?
Pfff... Chyba Taylor Lautner, Johny Deep lub Ashton Kutcher ;)
2. Czy masz rodzeństwo?
Mam, 10-letniego brata.
3. Znienawidzony przedmiot szkolny?
FIZYKA!
4. Ulubiony sportowiec?
Chyba nie mam :)
5. Zainteresowania?
Pisanie, muzyka...
6. Jesteś blondynką, brunetką, szatynką czy rudą? 
Brunetką.
7. Imiona dla dzieci?
Jeśli nie uda mi się stworzyć związku z Harry'm (xD) a z jakimś Polakiem to pewnie dla dziewczynki Lena lub Roksana, a dla chłopca Filip albo Maks :) Ale jeśli moje marzenia się spełnią i będę z Harry'm to będzie to Darcy Lena i Melody Roksana, lub Luke Filip i Christopher Maksymilian :)
8. Czy masz rodzeństwo?
Było (:
9. Ulubiona pora roku?
Każda ma w sobie 'to coś' ;)
10. Ulubione danie?
Łosoś z frytkami <3
11. Ulubiona piosenka One Direction?
Do każdej mam wielki sentyment, nie umiem wybrać ;3

Buziaki xx

1 komentarz:

  1. przepraszam za spam.
    na blogu http://beautiful-famous-and-rich.blogspot.com/ pojawił się nowy rozdział z perspektywy Jenny. Czy wreszcie ona i jej najlepszy przyjaciel zostaną parą? A może jednak nie? Wszystkiego dowiecie się w rozdziale.
    +wraz z Lolą założyłyśmy prywatnego bloga, w którym opisujemy swoje życie. Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś o nas wystarczy wejść na bloga http://just-williams.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń