Liczba wyświetleń

niedziela, 25 listopada 2012

Liebster Award

Cześć mośki :D
Mam dla Was wspaniałą wiadomosć. Jestem nominowana do 'Liebster Award' nagrody dawanej blogerce od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Po odebraniu roboty należy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę która cię nominowała. Następnie trzeba nominować kolejne 11 osób (informując ich o tym) i zadać im swoje 11 pytań ;)

Ja dostałam aż trzy nominacje, co jest dla mnie wielkim zaskoczeniem :D

Moje nominacje:
1. http://hazzastorry.blogspot.com/
2. http://you-slow-it-down.blogspot.com/
3. http://givemelove1d.blogspot.com/

Pytania + odpowiedzi od 1 bloga ;)
1. Jak masz na imię?
Agata
2. Ile masz lat?
13
3. Ulubiona piosenka na tą chwilę?
Jeśli chodzi o 1D to "I would" a jeśli bez tematu to "Give Me Love" - Ed Sheeran ;)
4. W jakich fandomach jesteś?
Oddana Directioner, Lovatic, Sheerenator, a także Swiftie, Mayniac i Mixer ;)
5. Masz tylko jeden blog?
Nope, mam jeszcze trzy inne ;)
6. Twoja nazwa Twitterowa?
@horalek4ever
7. Lubisz się wyróżniać?
Tak, ale bez przesady xD
8. Ulubiona liczba?
12, 5, 69 xD
9. Ulubione jedzenie?
Łosoś z frytkami <3
10. Twoje zainteresowania?
Muzyka, pisanie, jedzenie xD
11. Lubisz czytać?
Uwielbiam :D
Pytania + odpowiedzi do 2 bloga ;)
1. Ulubiony kolor?
Fioletowy i niebieski :D
2. Masz do wybory dowolne miejsce na świecie, gdzie się udasz?
Londyn :)
3. Najlepszy obejrzany przez Ciebie film?
"Och Życie" <3
4. Do jakich fandomów należysz?
Było, wyżej ;)
5. Co inspiruje Cię do pisania?
Wszystko dookoła, życie ;)
6. Jak wyobrażasz sobie siebie za 10 lat?
Będę miała 23 lata więc chyba będę na studiach xD
7. Kupując/wypożyczając książki kierujesz się wyglądem okładki, streszczeniem z tyłu czy może czymś innym? Uzasadnij.
Chyba streszczeniem z tyłu ;) Książka musi mnie zainteresować.
8. Czemu postanowiłaś napisać opowiadanie?
Innym dziewczynom sprawiało to dużo radochy więc też chciałam spróbować ;D
9. Co chciałabyś powiedzieć swoim czytelnikom w chwili obecnej?
Że są dla mnie mega ważni i że bez nich nic bym nie osiągnęła, nawet nie wiedzą ile dla mnie znaczą <33
10. Gdybyś miała zostać gwiazdą muzyki - występowałabyś w zespole czy solo? Dlaczego?
W zespole, byłoby mi raźniej i czułabym się ważną cześcią czegoś.
11. Ile masz obecnie piosenek na telefonie?
Nie mam pojęcia, sprawdzę... 203 xD
Pytania + odpowiedzi do 3 bloga ;)
1. Ulubiony kolor?
Było, wyżej ;)
2. Twoja pasja?
Pisanie ;)
3. Aktualnie ulubiona piosenka?
Było, wyżej ;)
4. Ulubiony z 1D? (wiem, że jako Directioners kochacie wszystkich, ale zawsze jest ten jeden jedyny)
Harry :D
5. Twitter vs. Facebook?
Twitter.
6. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga? I czemu właśnie o 1D?
Zaczęłam pisać z nudów, a o 1D dlatego że są moimi idolami ;D
7. Opisz siebie, w kilku zdaniach.
Zwariowana dziewczyna która uwielbia innych rozśmieszać. Lekko walnięta, z bujną wyobraźnią. Jak zacznie się śmiać nie da się jej powstrzymać.
8. Lubisz zwierzęta? Jeżeli tak, to jakie?
Lubię, psy, koty, konie, chomiki, świnki morskie, króliki i wiele, wiele innych :D
9. Wymarzony zawód w przyszłości?
Fryzjerka, architekt, dekorator wnętrz :D
10. Ideał mężczyzny?
Czuły, zabawny, romantyczny, taki przy którym czułabym się bezpiecznie :D
11. Jak powinny wyglądać Twoje idealne oświadczyny?
Kolacja, plaża, zachód słońca :D Albo podczas podróży balonem xD
No to tyle :D Nie będę nominować, bo zrobiłam to już na poprzednim blogu ;) Dziękuje za nominacje i tak wielkie dla mnie wyróżnienie <33 Jestem Wam ogromnie wszięczna ;**
Rozdziału spodziewajcie się dziś lub jutro, zobaczę czy się wyrobię :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz