Liczba wyświetleń

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Ważne

Hej.
Wiecie, doszłam do pewnego wniosku. 
Postanawiam zawiesić ten blog. Zapytacie 'Czemu?', 'Dlaczego?'. Otóż, rozdziały pojawiają się naprawdę rzadko. Są krótkie i szczerze powiedziawszy 'do dupy'. W czasie gdy blog będzie zawieszony ja będę pisała rozdziały ale ich nie dodawała. Chcę trochę wybiec do przodu, żeby notki stawały się dłuższe i żeby miały jakiś sens. Co Wy na to? Na pewno wrócę do tego opowiadania. Po prostu chcę mieć więcej napisane 'na zapas'. Za jakieś parę tygodni wrócę do Was z naprawdę długim rozdziałem. Obiecuję. Jak tylko będę znała dokładniejszą datę od razu Wam ją podam. 

Tymczasem, jeśli chcecie poczytać coś innego ode mnie zapraszam na blogi:

Jeśli macie ochotę pogadać na TT, gg, czy gdziekolwiek zajrzyjcie do zakładki 'O mnie' :)

Zawieszenie tego bloga ma mi i Wam tylko pomóc. 

Mam nadzieję, że nadal będziecie czekały na rozdział. I nie zostawicie mnie :)

***
A teraz taka mała sprawa. 
Może chcecie żebym zrobiła dla kogoś z Was zwiastun? Jeśli tak, piszcie, na e-mail'a, TT, gg czy nawet w komentarzu ;)
Jeśli chcecie zobaczyć moje dotychczasowe osiągnięcia zapraszam na mój kanał na YT

Do napisania, trzymajcie się,
Aga - @stylesplanetx xxxx

4 komentarze:

  1. Z jednej strony po tym co przeczytałam w tej notce mam ochotę płakać, ale wydaję mi się, że każdy powinien Cię zrozumieć. Będę czekała ile będzie trzeba. Życzę weny <3
    Buziaki xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. +Jestem zainteresowana zwiastunem. Zaraz napiszę do Ciebie w tej sprawie na gg. Dałabym znać na e-mail, ale nigdzie nie mogę znaleźć Twojego adresu. ;)

      Usuń
  2. :( Szkoda...
    No, ale cóż....
    To Twoja decyzja...
    Ja i tak będę czekać na nowy rozdział, aż wkrótce, gdy będzie go dodasz :)

    OdpowiedzUsuń